torsdag 28. januar 2010

Små ting,store gleder:)


Må bare vise "lysfatet" mitt som jeg har på kjøkkenet, elsker det "kakefatet" fra Kremmerhuset, ikke helt funnet ut hva jeg skal ha i det, men det finner man vet ut etterhvert.
De nydelige lysestakene har jeg fått i bursdagsgave:)
Den lille gyngehesten er kjøpt på panduro, den skal få seg en runde med krom spraylakk så fort Biltema får den inn igjen!:)




Dagen i dag har ikke vært særlig bra, men må si den har kommet seg nå:)
Min bestevenninne som bor i Tønsberg er så snill at hun orker dra en tur på Sofies Villa for meg! Skal si jeg gleder meg til pakke nå!:)

Bildene under er henta fra www.sofiesvilla.no som er en av mine favorittnettbutikker:)















Så til sist "Få en bedre dag"blomsteren jeg fikk i dag:)



Ingen kommentarer: