søndag 1. august 2010

Ting tar tid og jeg er meget utålmodig...


Stakkars mannen som virkelig står på, å jeg som bare maser og klager,hehe:)

Soverommet er ferdigmalt, men pga at garderobeskapene vi kjøpte på Ikea bare var "beisa" eller malt ett veldig tynt strøk på, har vi funnet ut at de må males ett strøk, å det tar sin tid ja...

Så i mellomtiden får jeg vise dere møblene som skal inn der, i allefall det som ligger på nett:)

Senga vi har kjøpt er Birkeland fra Ikea



Garderobeskapet er Aspelund fra Ikea





Årstid lamper over senga:



Siden det blir litt trangt på soverommet med en sprinkelseng også, å vi fant ut at behovet var veldig lite, har vi droppa nattbord.

Fant noen utrolig fine små hyller på Kremmerhuset i Arendal, så det blir en sånn på hver side av senga:) Bilder av de kommer når de kommer på vegg, tror det blir best sånn:)

Kjøpt hvite gardiner på Kid med en blonderkant,så håper og tror det blir bra:)


Skal finne ett veggord til å ha over senga, kom gjerne med tips!


Kjenner blogginga tar litt "tid" akkurat nå,men huset står virkelig litt på hode for tiden, Ikea esker dominerer stua, en nydelig hvit barnevogn i skinn står mellom sofaene osv til ting kommer på plass, siden vi nå selv sover på gjesterommet. Men jeg planlegger og komme sterkt tilbake:)






post signature

3 kommentarer:

eventyrLise sa...

oh, det var fin seng. Sånn vil jeg også ha ;)

Jeg har et veggord over senga vår. Mener det ligger bildet i bloggen min.

Marit ♥♥♥ sa...

Allways kiss me goodnight fra Roka Design er flott over senga. Vårt er bestilt :)

Fin blogg du har!!

Sov godt :)

Aashildsvilla sa...

heia kristina..tusen takk for koselig besøk på bloggen min...hylla på soverommet er funnet på britts..og porselens knottene på taras...og bildet på løyten lys for lenge sia...nydeli seng forresten...ønsker deg en herlig solskinndag her i tromsø.klemmer fra åshild