torsdag 15. desember 2011

Blåser støv av....

Bloggeriet og tror jeg setter i gang litt blogging igjen jeg!:)

Jeg har store planer, eller det vil si, jeg skal bli kreativ,for jeg tror man kan BLI det.

Min kjære mamma skal lære meg å strikke og hekle. Jeg har jo en liten skatt på 1 år nå faktisk som fortjener fine strikkaklær! Heldigvis har jeg flinke folk rundt meg som strikker. Men jeg lider av en strikkaklær mani, å kunne i grunn tenkt meg og brukt strikka klær på henne hele tiden. Så jeg MÅ lære! Når jeg ser de strikker puffer,putetrekk, hekler pledd til sofaen osv, da føler jeg enda mer at jeg må lære.


Det er målet mitt for romjula det. Skal lure mamma med ut på litt garnshopping de kommende dagene. Det må jo være fantastisk avkobling. Å siden jeg allerede er ganske så gammel til sinns, så kan jeg begynne å strikke også. Å det er jo virkelig i skuddet, man "må" jo ikke engang være gammel mer, hehe!

I morgen skal jeg og mannen ut på shopping, uten barn. Vi skal ta en god lunsj, å vi skal handle masse! Da blir det nok bittelitt nytt til heimen, de to siste julegavene og andre nødvendige ting.

I morgen skal også Sarah Bernard, Suksesstertemuffins og sjokoladetrøfler kokkeleres frem.


Ja, d var min nye debut igang, nå håper jeg den skal vare. Det ar vært ett fantastisk første år som mamma, men tidskrevende. Nå føler jeg vi har fått "satt" oss litt, å tiden strekker mer til:)




Bpost signature

Ingen kommentarer: