tirsdag 9. februar 2010

En liten skatt..



dag har jeg hatt besøk av min gode venninne,og hennes nydelige datter Isabella på 3 uker:)
Så herlig med litt babykos, å ho er jo bare utrolig vakker:) Helt utrolig hvor mange følelser man kjenner på når man sitter med en så liten og komplett nydelig baby i armene:)
Håper vi en dag får en egen sånn.


Må bare vise en supersøt boks de har fått inn på KID, falt pladask for den:)





Innholdet var heller ikke til å forakte:) Syntes de var kjempesøte.




Så nå gleder jeg meg bare til å bli i form til å dra ut på litt shopping, syntes jeg fortjener det,hehe! Man må alltid ha en unnskyldning.
De har fått plassen i vitrineskapdet, for å "pynte" litt opp der, så står på en hekla runding der, gjorde seg egentlig bra der.

I dag kom også stoltrekkene i posten, så skal prøve å stryke de i kveld, å få de på plass, tror det blir veldig fint.
Har i tillegg fått noen blomster før helga å i uka så langt, så deilig å friske opp hjemme med friske blomster.


Får jo faktisk mer energi av at solen er tilbake å noen blomster i hjemmet.
Til helga håper jeg at formen tillater maling, det klør i fingrene!
Har også noen ommøbleringsplaner, leiligheta vi bor i er dum sånn sett, ikke mange mulighetene egentlig, men nå har jeg en ide, må bare få malt det som må males først:)




post signature

5 kommentarer:

Chanette sa...

Så mange flotte bilder du viser!!
Utrolig nydelig boks med enda nydeligere kopp oppi. Må på kid jeg og da hihi :)

Linda sa...

For noen nyyydelige kopper! trur jeg må ta meg en bytur snart;)
ha en fin kveld:)
klem

Mia, New Room Interior sa...

Så mye fint du viser!! :-) Håper du har en fin kveld! Klem

Elvlykkja sa...

Fine bilder i bloggen din!

Er du glad i tulipaner du også? :)

Me har også ei stue som er totalt umulig å ommøblere i...:/
Dumt, for eg elsker å forandre i huset generelt;)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Å, de koppene er superfine!!! Jeg så på dem i går hos Kid og hadde såååå lyst på...men det ble ingen, gitt...

Ha en fin kveld!
Klem