onsdag 28. juli 2010

Står opp fra... Bilde av synderen:)



Hjelp, nå er det lenge siden jeg har blogga!
Har rett å slett vært en dårlig periode, en lang dårlig periode,hehe:)

Men nå er jeg tilbake,tror jeg!:)
Synderen til en litt dårlig form ser sånn ut:

Dette er bare ett halvdårlig 3D bilde av ansiktet til den lille JENTA vår som kommer i løpet av November
Hadde ikke bedre bilder på dataen, så dere får nøye dere med det til nå,hehe:)




Ellers er det ikke gjort kjempe store forandringer her hjemme, annet en at soverommet ENDELIG er under oppussing og litt andre småting,bilder kommer,bilder kommer!:)
Åh, blogge lysten kom for fult i natten, så må pushe på mannen for å få soverom ferdig, så man får fikse opp i huset:)

Satser stort på at soverom`s bilder kommer veldig snart!:)

post signature


8 kommentarer:

camilla sa...

Gratulerer så mye med graviditeten :))) Og så koselig å se at du er kommet deg på bloggen igjen og har det bra. Håper å lese mer fra bloggen din og se bilder.
Klem

Anonym sa...

Hei på deg:)
Koselig å se deg tilbake igjen:)
Skrev til deg under forrige innlegg for å høre om alt var ok med deg hehe...
Skjønner hvordan du har hatt det, hadde det slik med alle mine også, men godt å høre at formen er bedre og GRATULERER så mye!!
Gleder meg til å følge deg videre:)'
Klem, Merete...

iselin-Bakeglede og familieliv sa...

Åh gratulerer så mye=D
Så bra at du er tilbake!
Ha en fin dag.Klem

Brennagjengen sa...

Gratulerer så masse :)

Og velkommen tilbake :)Sjekket innom deg og lurt på hvor du ble av!

Klem

Ida

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer med den lille jenta i magen ♥

Skjønner hvordan du har det, jeg var sårlig med begge mine prinsesser.. men "premien" er jo bare helt fantastisk!!

Lykke til videre i svangerskapet og jeg gleder meg til å se de ferdige prosjektene dine :))

Klem fra Janne

House of Dogs sa...

Velkommen tilbake:) Og GRATULERER så mye(",) Følger spent med videre! Håper formen og blogglysten er stigende! Lykke til videre i svangerskapet!

Klem

Chanette sa...

Gratulerer så mye med ei jente i magen :) Håper formen din er bedre nå, ikke greit når man er i dårlig form. Gleder meg til og se soveromsbilder :) Ha en fin helg!

Aashildsvilla sa...

hei .å gratulere så masse med ei lita prinsesse på vei.så arti da..har 3 gutter selv,full fart hele dagen..har savnet deg her inni blogglandia..fint å ha deg tilbake..ønsker deg en riktig god helg.klem fra åshild