mandag 1. februar 2010

Award!


Jeg har fått en Award,så utrolig gøy:)
Award`en har jeg fått fraTara, bloggadressa hennes er
tara-malama.blogspot.com (Nå vet jeg ikke enda hvordan man legger inn sånn at man bare kan trykke på navnet hennes, for og komme til bloggen, men det skal jeg jammen meg finne ut av i dag.

Utfordringen med bloggen var og fortelle 7 ting om meg selv, så her kommer de:

*Jeg kan ikke drikke melk av åpna melkepakker, må åpne pakken selv for og kunne drikke av den:)
* Spiser ostepop med gaffel,hvis ikke lukter det ostepop av fingrene i laange tider.
* Er fotballpatriot, og laget er TIL:)
*Jeg sover ekstremt urolig, å jeg er lykkelig over at jeg slipper sove sammen med meg selv!
* Engasjeres og inspireres lett, på godt og vondt:)
*Gråter i hver episode av Extreme Make Over USA, og har vel grått meg gjennom de fleste episoder av Greys.
* Er født 6 uker før tiden, noe som har resultert i at jeg HATER dårlig tid, heller 1 time før, en 5 minutter etter ett mitt motto, ingenting gjør meg heller mer sint en stress.


Skal tenke litt på hvem jeg skal sende denne videre til, kommer seinere i dag:)



Ingen kommentarer: