søndag 18. april 2010

~Award~


Jeg føler meg utrolig heldig som har fått enda en Award!:)

Denne kommer fra den herlige bloggen Lykke i Verden og er som følger:

Utfordringen går ut på og skrive 7 ting om seg selv, og her kommer da 7 ting om meg dere sikkert ikke trenger og vite:

~Jeg klarer ikke drikke melk av åpna melkepakke,så må åpne ny om jeg skal drikke melk.

~Tar aldri telefonen om jeg ikke vet hvem som ringer.

~Liker ikke kaffe

~ Blir ekstremt lett solbrent, og har vært på sykehus med 2 grads forbrenninger etter en dag med Sørlandsidyll.

~ Skyller tannbørsten tre ganger før jeg tar på tannkrem.

~ Når jeg er på tur i skogen,må jeg alltid dusje med engang jeg kommer inn,fordi jeg tenker at det kryper dyr på meg, og da klør det overalt.

~Fordrar ikke lammekjøtt,men elsker lammerull...


Skal sende denne videre, kommer tilbake med det:)



post signature

15 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer med award. ALltid koselig å bli satt pris på! Ha en fortsatt fin dag

Mia, New Room Interior sa...

Gratulerer med award, og gøy å lese litt om deg! :-) HA en fin søndag, og tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg! Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med endå ein award:)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Ingvild sa...

Grattis med awarden! Morsomt å lese litt ekstra om deg!
Klem,I

Elis@beth sa...

Herrlig-jeg tar heller ikke tlf om jeg ikke vet hvem som ringer!

Kjedelig å være uten nett da :-(

Ha en finfin ny uke!

Klem!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med nok en award vennen, du fortjener de alle ! ♥

Gøy å lese litt fakta om deg, hihi...

God klem fra Anette ♥

Anonym sa...

Hei:)
Takk for koselig mld:)
Nei, ikke så mange av de stolene her oppe i nord...men fy hvor jeg har plagdes med den:(
Men, men....litt morro når man vet at man har gjort d selv, selv om d ikke er 100%, d får nesten være litt av sjarmen d, hehe...

Ønsker deg en fin uke:)

Klem

atinybitofheaven sa...

thihi- søta:)

ha en flott kveld:) klemmer

Besta sa...

Gratulerer med flott award:D
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Frøken Rosa sa...

Gratulerer med Award, vel fortjent :)
Ha en Strålende helg!!!
Klemmer Frøken Rosa

MissMette sa...

Hei Kristina
Kom over bloggen din via en annen blogger... og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor... Mye flott å se her hos deg og herlige bilder. Her legger jeg meg til som følger, slik at jeg kan titte innom igjen. Gratulere med awarden også ;) Ønsker deg en fin dag videre. Klem fra Mette

Elizabet Stilig hjem sa...

Gratulerer med award! Kjempekoselig blogg du har!
Klem Elizabet

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ville berre ønske deg ein fin sommerdag!
Håper alt er bra med deg:)
Klem:)

Anonym sa...

Hei på deg:)
Lenge siden du har vært her inne...håper alt er i orden:)
Så på Finn at noen skulle selge 2 barokkstoler, synes å huske at du hadde lyst på slike men de er ikke så lett å få tak i:)
God sommer ønskes deg fra meg:)

Klem, Merete...

Camilla sa...

Håper du har det bra :) r innom bloggen din stadig for å se om du har blogget. Ha en fortsatt fin sommer!

Klem Camilla