søndag 18. april 2010

Uten nett!:(

Da har vi vært uten nett siden Onsdag, å jeg kjente at abstinensene holdt på og spise meg opp innenfra,hehe!:) Nettavhengig? Jegnei?! Joda..

Tenkte jo legge ut bilde av den herlige sjokoladekaka, men mannen klarte og slette bildene,flink som han er! Men oppskrifta skal dere få. Anbefaler alle og prøve den,den er himmelsk


Sjokoladekake med O`boy

4 dl sukker
6 ss oboy
1 ss natron
600 gram mel
7.5 dl kulturmelk
150 gram smelta smør

180 grader i ca 30 min

Glasur:
200 gr smelta smør
2 ss kaffe
1 pk kokesjokolade
500 gram melis
1 egg helt til slutt


Den blir så saftig og god, varer ikke lenge her i huset altså!

I helgen har vi faktisk vært i en bilulykke,å fått en bil dundrene inn i siden. Bilen er veldig skada, men vi kom fra det like hel, bare noen merker etter belte,og litt forslåtte.

Men ekkel opplevelse ja:(


Har også vært på bruktbutikk siden sist, det var egentlig bare en stor nedtur,selv om jeg kom hjem med en kasse som skal få noen malingsstrøk og litt sånn:)

Var på jakt etter Norgesglass og en stor ramme som jeg skulle feste hønsenetting på,men det må jeg vist lete videre etter.


Håper alle sammen har hatt en fortreffelig helg, så kommer jeg tilbake med ett skikkelig innlegg i morgen:)




post signature

1 kommentar:

iselin-Bakeglede og familieliv sa...

Den kaka skal prøves ja=0)
Huff så skummelt med bilulykke=( Så godt det gikk bra med dere!
Håper Mandagen din blir en fin dag=)
Klem