torsdag 8. april 2010

Jeg har en lykkebringer i blogglandia!:)




Eller, det er flere som gjør meg i godt humør, det er så utrolig mange koselige her!:)

Å man blir jo inspirert og i godt humør av koselige kommentarer:)

Men merkelig nok så er det ei som klarer og komme med noe bra når jeg trenger det mest:) Hun fortalte jeg hadde vunnet Give Away hos henne på en møkkdag, å dagen ble brått tusen ganger bedre:) I dag har ting gått litt på tverra, så har jeg fått en Award av henne!:)


Bjørg, Huset Ved Fjorden, tusen takk for koselig Award, nok engang tusen takk for fantastisk Give Away,og tusen takk for dine herlige kommentarer:)


Jeg velger og gi denne tilbake til ei annen fantastisk koselig dame, som har en kjempeinspirerende blogg og alltid hyggelige kommentarer, så fra jeg velger å gi den til Anette som har bloggen Hvit Romantikk


Å i dag når jeg satt på sykehuset og venta på timen min,så fikk jeg en ide. Jeg har så lyst å få mer "personlig" preg på badet vårt, det typiske er jo at jeg skulle ha kommet på den ideen for i allefall en uke siden,for det innebærer jo såklart noe fra Ikea, så håper å finne noe lignende:)


Den har jeg da lyst og male i eggehvit,antikkhvit eller Isvann, for så å pusse litt her å der,for å få slitte looken:) Så vil jeg finne meg ett vaskefat og enda en av de muggene jeg har fra før, i både liten og stor, altså denne:

Så nå håper jeg nok engang at noen skal på IKEA, i verstefall(ja fordi det ER lenge), så må jeg prøve å tigge meg til at kusina mi som kommer i Juli kan få plass i bilen,hehe:) For det syntes jeg høres så perfekt ut akkurat nå...

Kjenner jeg meg selv rett,så har jeg ikke tålmodighet til å vente, så blir vel å jakte på en erstatning ganske så snart ja:)




post signature

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

..fordi du fortjena det:)
Stor klem:)

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer både med vinnerlykke og award!! Vel fortjent!!

Planene dine for badet kommer til å bli knallfint!! Har selv den krakken, mulig den må få seg et strøk maling snart.. Husbonden var ikke helt gira, men tror den blir MYE finere da ♥

Lekker kanne fra Ikea, jeg gleder meg helt ubeskrivelig til vi får det her i sør :)

Ha en super kveld ♥

Jannes lille sted sa...

Gratulerer med award og giveawaypremie:)

Den krakken har jeg også, malt i antikkhvit og pusset ned slik at den skal se litt slitt ut. Fint og personlig syns jeg.
Gleder meg til å se hva du finner på:)

Ha en fortsatt fin kveld
Janne Merethe

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så søt du er Kristina, tusen hjertelig takk ! ♥ Utrolig koselig at du ville dele denne awarden med meg. ♥

Gratulerer med award, den er virkelig velfortjent ! ♥

Jeg var innom her tidligere i dag, men da ble det litt travelt så fikk ikke kommentert. :( Skal ta med awarden i neste innlegg. ♥

Natti natt vennen, sove godt ! ♥

Klem Anette :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Har noe til deg vennen ! ♥
Ble et litt laaangt innlegg så du får skrolle deg nedover og finne det jeg vil gi deg. ♥ Hvis du gidder da. ;)

Natti natt vennen ! ♥

Klem Anette