mandag 12. april 2010

Planlegger Give Away:)

Jeg tenkte ha en Give Away når jeg fikk 3000 besøkende her inne, å i dag så jeg putselig at jeg hadde over 3000 besøkende!:)

Så da tenker jeg å kjøre i gang en snart,men da når jeg har fått 50 følgere, så får se om det skjer:)

Har en liten plan på hva Give Awayen skal være, men ikke helt bestemt enda:)


Ellers skjer det egentlig ganske lite her for tiden,formen er fremdeles ikke helt tilbake, og energinivået er på bunnen!

Men jeg har planer om og få malt noen bilderammer i dag, og denne:



Dette er ett rotete bilde da, måtte bare prøve om jeg fikk plass:) Skal ha fire av de glassene som er bak til høyre oppi denne, altså den lave,med sånn hette på alle glassene:)

Nå er den i sånn "treantikkfarge", skal få seg ett eller to lag med hvitmaling,sånn at fargen skinner litt igjennom, så pusse litt i kantene og i håndtaket. Tror det vil gi en bra effekt,siden den er ganske litt og antikk fra før. Håper i allefall det.

De to glassene med sånn "lås" på fra Ikea, skal jeg male en stripe med tavlemaling på, ha blonder"ramme" og ha frokostblanding osv i :)


Må også vise frem de fine kaffe Latte koppene jeg fant på Ikea, i en nydelig pastell rosa farge.

Ville finne skåler til de i samme farge,men så mye flaks hadde jeg ikke med meg:)


Så lurer jeg på om noen har noen gode ideer til dette fatet?

Syntes det er så fint,fikk det i julegave, og føler det står så bortgjemt i vitrineskapet! Men aner ikke hva jeg skal bruke det til heller. Er jo greit når man baker muffins eller noe og skal servere, men er jo ikke så ofte det er fremme da.



Ganske så kjedelige innlegg fra denne kanten for tiden, men jeg lover å komme sterkere tilbake!

Håper dere får en kjempefin uke:)



post signature

3 kommentarer:

iselin-Bakeglede og familieliv sa...

Håper energien din kommer tilbake fort=0)
Ha en superfin uke=)
Klem

Linda sa...

Hei Kristina, takk for koselig hilsen hos meg ;O)
Alltid hyggelig med nye følgere!
Fin blogg du har, og et gjennomført og flott hjem!
Masse fint å se hos deg så jeg besøker deg gjerne igjen!
Tenkte å legge meg til som følger her, men av en eller anen grunn ser jeg verken din eller min følger listen din akkurat nå, bare skriften...

Ha en fin dag!
Klem fra Linda
Opplever dette innimellom.

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Så spennende med giveaway :)

Og så koselig blogg du har, liker stilen din veldig godt! Ønsker de og dine en nydelig kveld videre!