tirsdag 23. mars 2010

Ommøblering av litt ting!:)

Startet med ett innlegg om at ingenting funka ,men jeg fant en "midlertidig"løsning på problemet, så det får være sånn til taksten er overstått i morgen!:)
Blir spennende og se hva man får i takst nå,om det har lønt seg,det vi har gjort.
Har virkelig ikke interiørdagene for tiden,føler nesten for å rasere alt,hehe!:)




Tenker at jeg lar det bli sånn her:




Den blomsten blir nok borte, sto der veldig midlertidig fordi jeg vaska der den egentlig skal stå,hehe!:)


Enda ikke så veldig fornøyd, spesielt ikke med det som står på skatollet, så mulig man må på en liten shoppetur... Men det får fikses helt når kreativiteten eller noe sånt kommer tilbake!:) Får duge til i morgen!:)



post signature

9 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Dette er hva jeg ville gjort:

Bytta om det som står på konsollbordet med det som står på sjenken! Ta lampen som står på det lille bordet på sjenken sammen med lykta, hjerteramma og engelen. Flytt bilderamma og osteklokka fra sjenken til konsollbordet, la de to små telysholderene stå igjen sammen med dette.

Sett den lille lampa på det lille bordet, men da må du kanskje flytte tulipanene?

hmm.. jo mer jeg kikker på bildene jo mer usikker blir jeg.. hehe!
Prøv å ta bort alt fra alle flatene, så begynner du helt fra bunn av :)

Lykke til!

Helene sa...

Synes nå det var fint jeg!! Spennende med takst!!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Syntes det er kjempefint det du viser på bildene jeg, mange vakre ting og møbler ! ♥ Alt etter min smak ! ;)

Håper det går bra med deg Kristina. ♥ Ha en fin kveld videre ! ♥

Klemmer Anette

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Syns du har styla det fint eg:) Men det er utruleg kva en kan få til med litt nye innkjøp;)
Klem

Renate´s hjem sa...

Heisann!
Mye fint å se inne på bloggen din(o:
Ser og at samboer`n din kommer fra Honningsvåg... der har jeg slekt nemmelig.
Ha en fin uke!

Jeanette sa...

Hei. Og takk for kommentar inne hos meg. Perleblomstene er herlige. Gir litt vår i stua her nord som det er metervis med snø enda.. Ja, jeg planter dem i vanlig jord, men var ikke mye jord jeg trengte, tar bare så røttene blir dekket. Synd de avblomstrer så fort:( Men flott så lenge de varer. Lykke til.
Klem J.

Ingvild sa...

Synes det ble fint jeg.
Uansett vil ikke takstmann bry seg om hvordan du har pyntet, da han/ hun er mer opptatt av de tekniske kvalitetene i leiligheten!

Pynting og slikt er mer viktig under salg og visning!

Ha en fin onsdag
klem,I

iselin-Bakeglede og familieliv sa...

Det ble kjempefint=)
Synes du er flink jeg=)
Lykke til.
Klem

Brennagjengen sa...

Bra det ikke bare er meg som har det sånn at jeg bare vil rasere hele huset ;) Og merkelig nok skjer det alltid når lommeboka er tom, men så flytter man rundt på ting og så blir det litt bedre allikevel!

Men syntes ikke det var så verst jeg da :)

Klem Ida