onsdag 24. mars 2010

Jeg "presenterer" ett nytt rom....






Ja da var megleren dratt, og fikk ca pris nå,men endelig verdivurdering skulle vi få i morgen, jeg er veldig fornøyd allerede, så spent på hva den endelige dommen blir!:)


I anledning "meglerbesøket" har jeg stått på hjemme å fått fiksa alt,å er det noe dette huset mangler er det BODPLASS, vi bygde utebod i sommer, så fikk avlasta litt i allefall.

Det jeg skulle frem til er at gjesterommet har måtte ofre seg, og vært "oppbevaringsrom" men nå er det ryddig der inne også, så tenkte å slenge ut noen bilder:)


Her er da "sengedelen" av rommet, å som dere ser, så er veldig lite gjort her inne, å langt i fra sånn jeg vil ha det, så håper på å få bytta rom nå veldig snart, å få svingt malekosten:)


Er ikke gjort noe særlig med gjesterommet, å det er en av de rommene jeg klør etter å få malt. Er det rommet vi tenker å bruke til soverom til oss, så håper å få bytta om snart.

Hemnes kommoden min er jeg rimelig fornøyd med da, har endelig funnet knotter til den, så må få skrudd de på endag:)


Jeg fant "drømmefargen" min på bloggen til Put It In a Box den heter Isvann, så jeg tror at ene veggen,der senga skal stå skal bli i den fargen, så eggehvit eller lys antikk på resten:)


Skal i løpet av uka få bytta bort den hylla over senga, å få malt og skrudd opp den hylla jeg skulle ha malt så lenge å henge den over senga, bare det vil hjelpe på,hehe:)


Her er det "vår" i dag, 1 herlige varmegrad, jeg har sett ASFALT og det er strålende sol, VÅRSTEMNING rett og slett:)




post signature

18 kommentarer:

Audhild sa...

Et koselig soverom dette da!
Isavann er ei nydelig farge, vi malte opp ei gammel kjøkkeninnredning i den fargen! Ble knallfint!

Elise sa...

kommer til å bli kjempefint når du får bytta om på romman:) glede mæ t å se korsn d blir:)
Va veldig fint på gjesterommet nu:)

Renate´s hjem sa...

Så fint rom da. Likte fargen på veggen veldig godt!
Har en del slekt der oppe ja. Vikan heter de! Fint der oppe ja, men har ikke vært der på maaange år!
Ha en fin dag.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Likte godt gråfargen som var på veggen eg då :) Men isvann fargen er jo kjempefin og!:) Kor har du fått den plakaten frå? ;)
Klem

Anonym sa...

Godt å høre at sola titter fram i Tromsø også nå:)
Nå vil vi ha vår, ikke sant?!?

Synes leiligheta deres er kjempefin og håper du blir fornøyd med den endelige taksten:)

Ha en fin kveld:)

Merete

Ingvild sa...

Kjempeflott rom synes jeg! Isvann ble jeg litt nyskjerrig på, skal skjekke det ut! Tusen takk for tipset...

Godt du er fornøyd med ca pris.
Klem,I

Anonym sa...

nthåå.. kjempekoselig gjesterom!!!!
etter ei hard uke e det fint å være telbake i bloggverden.. Stor klem fra susanne!

atinybitofheaven sa...

Så fint snuppa :-) ELSKER det du har GJORT MED DEN KOMMODEN .-)

(ups.. capslock)

Ha en flott kveld :-) klemmer

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer!!! Du vann første- premien :) Du kan takke min kjære som trekte din lapp :)Kan du sende meg adressa di til bjorg_njosen@hotmail.com? ;)

Klem

Anne sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! :) Masse fine bilder inne hos deg! Gjesterommet var jo veldig fint da. Likte fargen på veggen godt...Kan jeg spørre hvilken fargekode det er? Og det var fint det du har gjort med kommoden :) Titter gjerne innom hos deg igjen :) Ha en fin kveld videre!

Klem Anne

Brennagjengen sa...

HeiHei =)

Takk for hyggelig kommentar :) Serviettene er kjempe fine, ja, så jeg må passe meg så jeg ikke dekorerer hele huset i det mønsteret ;)

Og gratulerer så masse med at du vant giwe awayen i konkurransen til Huset ved Fjorden da :)

Ha en kjempe helg!

-Ida-

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Takk for helsing i bloggen min☺
Kjempefin blogg du og har!! Legg meg til som følgar☺

Skal du selge sia du har hatt besøk av megler?

God helg☺

Klem M♥

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Dette var eit kjempe koseleg soverom!
Å kommoden var lekker!
Du har det kjempe fint☺
Ønskar deg ei kos helg og ei herleg god påske♥
Klem frå Astrid☺

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelig soverom ! ♥ Og det blir helt sikkert veldig fint med fargene isvann og eggehvit. :)

Nå skal jeg få lagt deg til i blogglisten min. Uff, jeg er så forferdelig treg noen ganger...

Ønsker deg en fin lørdag videre ! ♥

Klem Anette

Anne sa...

Så grei du er :) Skal skrive ned den fargen, så jeg har det klart når jeg skal male igjen :) Takk!

Klem Anne

Martilie sa...

Så flott rommet ble, nyydelig farge!

Lykke til med takst og god påske!

Unknown sa...

Nydelig soverom! .) Blir sikekrt kjempefint! .)
Titter forbi for å ønske god påske! :)
Klem Anki

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Titter innom for å ønske deg en herlig påske, håper du koser deg masse !!! ♥

Påskeklem Anette